Показать сообщение отдельно
Старый 30.03.2012, 10:28  
 
Аватар для Nodanoshi
 
Пол: М
Регистрация: 22.02.2009
Адрес: г. Калининград
Сообщений: 4,261
Записей в дневнике: 33
Сказал(а) спасибо: 197
Поблагодарили 485 раз(а)
Замечания (0)
Репутация: 2114


По умолчанию

Когда вам от АмиАми прийдут вот такие письма:

Цитата:
"Hi.

Thank you for shopping at AmiAmi.

Your account ***@*** has been permanently closed due to repeated
violations of our store's multi-account policy. From this date forward, our
policy prohibits us from accepting your orders, as well as any
communications either by telephone or by e-mail.

Sincerely,
AmiAmi "
и

Цитата:
"Thank you for ordering with AmiAmi.

The account ***@*** has been closed.

At our store we have a strict policy of not allowing customers to use more
than one account. This is to ensure that all customers have a fair chance to
purchase the items they want and that order limits for items are maintained.

Customers may not create multiple accounts in order to circumvent purchase
limits. Because this has been a recurring problem with your account and we
have warned you in the past regarding this issue, your main account has also
been closed.

Sincerely,
AmiAmi "
возникает снова мысль послать их лесом ))) но увы, не получается просто так послать.

мораль сей басни такова: нельзя платить через кабинет, как минимум не используя прокси.

теперь надо попробовать с прокси и глянуть забанят или нет ))))

и интересно а забанили ли по адресу? обидно будет.
Nodanoshi вне форума   Ответить с цитированием